Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
ábavná karetní hra, ve které mají hráči skrytou identitu. Trpaslíci se snaží prokopat si cestu k pokladu, sabotér či sabotéři kladou trpaslíkům do cesty překážky. Zlato získá ten, kdo bude úspěšnější! Sabotér je až pro 10 hráčů, dá se tedy krásně využít i na párty.
Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor opovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
50 černých historek, 31 zločinů, 49 mrtvol, 11 vražd, 12 sebevražd a jedno otrávené jídlo. Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Spousta zajímavých dobrodružství, hrdinských výprav a rytířské cti Především ale nervy drásající čarodějnické procesy, záludné mučicí nástroje, krutí šlechtici a velmi špatná hygiena - to byla temná doba středověku, do které vás přenesou tyto černé historky. Částečně se opírají o skutečné historické události, částečně vychází ze středověké každodennosti a všechny jsou tak spletité jako hledání Svatého grálu.