Napínavá karetní hra. V přístavu Port Royal je pořádně živo a vy doufáte, že se vám podaří obchod vašeho života. Neriskujte však příliš, nikdy nevíte, kde narazíte na piráty! Vydělané peníze musíte chytře investovat, abyste si zajistili přízeň guvernéra a admirálů a najali do svých služeb další užitečné pomocníky. Jen tak bude váš vliv vzrůstat a vy si budete moci dovolit podniknout dobrodružné expedice. Více
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Rychlá karetní hra plná zajímavých překvapení. Skvělá zábava, kterou si užijete s rodinou i s přáteli. V tajemném údolí uprostřed majestátných vysokých hor žije sedm draků. Každý má svoji barvu a svoji jedinečnou vlastnost. Vydejte se mezi ně a pomozte jednomu z nich získat nadvládu nad údolím. Propojte sedm karet svého draka, dříve než se to podaří vašim protihráčům!
50 černých historek, 31 zločinů, 49 mrtvol, 11 vražd, 12 sebevražd a jedno otrávené jídlo. Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
V karetní hře Kočičí klub se ujmete rolí členů "kočičího klubu", elitní skupiny milovníků koček, k níž se řadila třebas i Marie Antoinetta či Ernest Hemingway. Váš úkol bude jasný - udělat pro své kočičky první poslední.
Kdy už tam budeme? Nemáte moc rádi dlouhé cesty autem? Namačkaní mezi sourozenci a taškami, dlouhé hodiny v dopravní zácpě a už asi stokrát jste hráli slovní kopanou? Na další cesty se však můžete těšit! Tato krabička ukrývá 50 her, hádanek a nápadů, díky kterým se všechny budoucí cesty změní v hezký v zážitek! Milé maminky a milí tatínkové, neobávejte se, že se cestou budete nudit: Některé hry si přece můžete zahrát s dětmi!
Spousta zajímavých dobrodružství, hrdinských výprav a rytířské cti Především ale nervy drásající čarodějnické procesy, záludné mučicí nástroje, krutí šlechtici a velmi špatná hygiena - to byla temná doba středověku, do které vás přenesou tyto černé historky. Částečně se opírají o skutečné historické události, částečně vychází ze středověké každodennosti a všechny jsou tak spletité jako hledání Svatého grálu.
V prázdninových příbězích se všechno točí kolem nejkrásnějších dní v roce. Odporné nehody po cestě na dovolenou, fatální nedorozumění s domorodci, smrtící suvenýry a v neposlední řadě také tragické výbuchy emocí způsobené příliš dlouhým volnem tráveným společně.
Krycí jména Duet jsou variací úspěšné párty hry Krycí jména. Duet je primárně určen dvěma hráčům. Základní mechanismus se nemění. Novinkou je to, že hráči tentokrát spolupracují a agenty se snaží zkontaktovat společnými silami.
Bleskurychlá postřehová hra pro 2 – 8 hráčů. Myš! Kniha! Křeslo! Láhev! Duch! Ve hře je 5 různých dřevěných předmětů – bílý duch, zelená láhev, modrá kniha, červené křeslo a šedá myš. Na kartách jsou obrázky těchto předmětů, ovšem ne vždy ve správných barvách. Hra obsahuje 2 varianty – jednodušší a náročnější. Příklad: Na kartě je modrý duch a červená myš. Ve hře žádný modrý duch, ani červená myš nejsou. Cílem je tedy vzít (zelenou) láhev, protože na kartě není zobrazena ani láhev, ani zelená barva.
Po velkém úspěchu hry Černé historky je tu i varianta pro děti od 8 let. Bílé historky jsou zapeklité, mysteriózní záhady pro děti i dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. V bílých historkách vystupují duchové a další tajemné bytosti. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv oslavu, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Tentokrát neuniknou pozornosti hráčů šťavnaté pastviny v okolí Carcassonne. Kdo vyšle svého pastýře na tu správnou louku, může pak v klidu čekat, až se mu seběhne celé stádo, pěkně ovečka za ovečkou. Ale pozor! Objeví-li se vlk dříve, než pastýř stihne zahnat své ovce do salaše, vyjde hráč úplně naprázdno. Díky kopcům může ve správnou chvíli hráč získat zpět vládu nad územím, které se zdálo být už téměř ztracené. Velkou radost mají mniši z dobře založených vinic v okolí svých klášterů.