V době kamenné se život lidí velmi lišil od toho dnešního. Lidé museli pilně pracovat, aby si postavili skromné chýše. Jídlo si lovili, nebo sbírali bobule a houby. Své skromné životy žili obklopeni přírodou. Když slunce zapadlo, kvůli světlu a teplu se shromažďovali okolo ohně. Poznejte jejich svět společně s Jonem a Jadou, dvěma dětmi z doby kamenné. Nechte svoji představivost, aby vás vzala zpět do doby kamenné. Sbírejte bobule, vydejte se na ryby a postavte svoji vlastní vesnici.Více
Je tu podzim. Deštík přinesl vláhu a lesy jsou plné hub. Jednoho krásného dne na ně s přáteli vyrazíte a doufáte v bohatý úlovek. Ale pozor – nejste sami, kdo zná ta nejlepší místečka! Komu se podaří nasbírat největší úrodu?
Sýkorka, vrána, kos, čáp či volavka. Díky tomuto rozšíření herního hitu Na křídlech můžete své voliéry konečně zabydlet i ptáčky, které potkáváte v parku či pozorujete z okna svého domu. Karty evropských ptáků navíc přinášejí nové prvky – nový efekt s časováním „NA KONCI KOLA“ , karty obsazující dvě místa vaší voliéry či efekty zvyšující interakci mezi hráči. Nové karty dobře známých ptáků jednoduše zamícháte mezi karty ze základní hry.
Vítají vás Velké Zlosyny – ospalé maloměsto zahlcené zločinem. Osudová tajemství, zákeřná přepadení a chladnokrevné vraždy tu jsou na denním pořádku. Místní policie je zcela neschopná udržet s událostmi krok a účinně zakročit. Zoufale potřebujeme vaši pomoc!
Prozkoumejte rozličné krajiny tajemného Dračího ostrova, najděte vzácná dračí vejce a ochočte si neposedná dráčata! Dragomino je samostatná hra z rodiny Kingdomino, která potěší i ty nejmenší hráče.
Duchová v koupelně je nová postřehová hra, která se dá hrát zvlášť, ale i dohromady se známou hrou Duch! To vytváří novou úroveň zábavy, která nadchne každého, kdo se chce skvěle bavit. Ve hře je 5 různých dřevěných předmětů - bílá duchová, zelená žába, modrý kartáč, červený ručník a šedá vana. Na kartách jsou obrázky těchto předmětů, ovšem ne vždy ve správných barvách. Cílem hry je po otočení karty co nejrychleji sebrat správný předmět. Příklad: Na kartě je šedá DUCHOVÁ a červený KARTÁČ. Ve hře žádná šedá duchová, ani červený kartáč nejsou. Cílem je tedy vzít (zelenou) ŽÁBU, protože na kartě není zobrazena ani ŽÁBA, ani ZELENÁ barva. Obsahuje speciální pravidla pro hraní dohromady se hrou Duch!