Rozšíření legendární a celosvětově úspěšné párty hry Time´s Up!. Toto rozšíření obsahuje různorodé postavy a hrdiny dětských srdcí. Hráči se rozdělí do týmů po dvou. Hra má 3 kola a v každém kole jeden zástupce týmu za úkol, aby jeho spoluhráč pomocí jeho nápověd uhodnul během 30 sekund co nejvíce známých postav, jejichž jména jsou na kartách. V prvních dvou kolech hráči popisují, v posledním kole předvádějí pantomimu. Komu se podaří nejlépe předvést Křemílka, vílu Amálku nebo Popelku?Více
Napínavá karetní hra. V přístavu Port Royal je pořádně živo a vy doufáte, že se vám podaří obchod vašeho života. Neriskujte však příliš, nikdy nevíte, kde narazíte na piráty! Vydělané peníze musíte chytře investovat, abyste si zajistili přízeň guvernéra a admirálů a najali do svých služeb další užitečné pomocníky. Jen tak bude váš vliv vzrůstat a vy si budete moci dovolit podniknout dobrodružné expedice.
Tyto příběhy jsou žhavé! 42 případů spalující vášně, 18 osudných afér, 9 podvedených manželů a manželek, dva transvestité a jeden sňatkový podvodník: 50 tajuplných příběhů vztahujících se k nejsmrtonosnějšímu rozptýlení na světě! Pronikněte krok za krokem k jádru příběhů a tím také do hloubi lidských žádostí - husí kůže a napjaté nervy zaručeny!
Po velkém úspěchu hry Černé historky je tu i varianta pro děti od 8 let. Bílé historky jsou zapeklité, mysteriózní záhady pro děti i dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. V bílých historkách vystupují duchové a další tajemné bytosti. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv oslavu, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Carcassonne Safari je hra z rodiny Carcassonne, kterou lze hrát zcela samostatně. Vydejte se do africké savany a vyhledejte ta nejlepší místa s výhledem na divoká zvířata. Zvláště u napajedel se to jimi jen hemží.
Šesté rozšíření hry Carcassonne. Jedná se o sbírku řady minirozšíření vydaných v průběhu postupného rozvoje hry Carcassonne. Obsahuje minirozšíření: Král a loupeživý rytíř, Řeka II, Hrabě z Carcassonne a úplně nové minirozšíření Kacíři a kultovní místa. Jednotlivá rozšíření se dají do hry přidat dohromady, nebo každé zvlášť.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor opovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor opovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Vžijte se do role člena týmu vyšetřovatelů v současném Londýně. Právě jste opustili kancelář vrchního inspektora. V Hyde Parku byla nalezena mrtvola mladé dívky a šéf vám případ přidělil. Vypadá to jako běžná rutina, ale něco vám na celé věci nehraje. Vydejte se na místo činu a začněte vyšetřovat!
Krycí jména Duet jsou variací úspěšné párty hry Krycí jména. Duet je primárně určen dvěma hráčům. Základní mechanismus se nemění. Novinkou je to, že hráči tentokrát spolupracují a agenty se snaží zkontaktovat společnými silami.
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!
Další pokračování úspěšné série. Tentokrát jsou historky založeny na zločinech, které se skutečně udály. Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.