Výbušný holub je nová verze hry „horký brambor“, kde se budete snažit co nejrychleji splnit výzvy, abyste mohli holubí šejkr předat druhému týmu. Pokud držíte holubí šejkr v momentě, kdy vybuchne, prohráváte a druhý tým získává bod! První tým, který dosáhne 3 bodů, vyhrává.
1. Spusťte časovač. 2. Předvádějte, kreslete nebo bojujte... ale cokoli děláte, DĚLEJTE TO rychle! 3. Předejte holuba dříve, než vybuchne!
Příklad výzev:
POSTUPNÉ HÁDÁNÍ Přimějte svůj tým uhodnout slovo na vaší kartě pomocí jednoslovné nápovědy. Množství nápověd není omezené, ale váš tým musí mezi každou nápovědou alespoň jednou hádat! Nesmíte říct slovo z karty ani jeho část či jakoukoliv jeho variaci.
HOLUBÍ OBRÁZKY Přimějte svůj tým uhodnout slovo na vaší kartě tím, že ho nakreslíte na průhlednou část holubího šejkru pomocí stíratelného fixu. Nesmíte psát písmena, číslice ani jiné znaky. Nejste zodpovědní za mazání toho, co nakreslíte!
ŠARÁDY VSEDĚ Přimějte svůj tým uhodnout slovo na vaší kartě tím, že ho beze slova předvedete. Nesmíte se postavit ani naznačovat neslyšným hláskováním slova.
Obsah balení: 1 holubí šejkr 75 karet 1 stíratelný fix 6 přehledových karet česká pravidla
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
Co tě žere? je trochu blafovací trochu dedukční karetní párty hra, v níž se snažíte sežrat slabší zvířátka soupeřů. Zvířátka máte všichni stejná, takže to, že váš medvěd uloví slabou myš, ještě není výhra. Snadno totiž záhy můžete přijít o sovu zásahem cizího rysa.
Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor opovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.