Kdy obdržím objednané zboží?
Pokud je u objednávaného produktu v době objednání napsáno "skladem", pak většinou odesíláme následující pracovní den od obdržení Vaši objednávky. Pokud ale objednávku pošlete v pracovní den dopoledne do cca 11.00 hod, pak odesíláme ještě tentýž den a prakticky máte zboží do 24h doma. Dopravce jej totiž doručí následující pracovní den. PPL doručuje většinou i v sobotu.
Pokud je u zboží uvedeno "skladem u dodavatele", znamená to, že zboží musíme objednat, jelikož jej nemáme přímo my skladem, ale má jej dodavatel. Takovéto objednávky děláme každý pracovní den, a denně nám proto chodí stále nové zboží. Pokud tedy takovéto zboží objednáte, trvá většinou 2-3 pracovní dny, kdy nám jej dodavatel dodá. Následující pracovní den jej pak posíláme my k Vám. V praxi zásilku tedy obdržíte za 3-4 pracovní dny od odeslání objednávky.
Kdy dostanu platební údaje k zaplacení objednávky převodem na bankovní účet?
Pokud jste zvolili v objednávce formu úhrady "převodem", můžete obratem objednávku uhradit pomocí QR kódu, který se vám objeví na obrazovce a také ve-mailu, který Vám automaticky přijde po dokončení objednávky.
Při zadávání platby věnujte prosím zvýšenou pozornost správnosti údajů. Důležité je správně vyplnit variabilní symbol platby, v opačném případě se u nás v systému Vaše platba automaticky nespáruje s Vaší objednávkou, a museli bychom ji pak dohledávat ručně, což sice není žádná tragédie, ale samozřejmě se tím zpozdí expedice Vaší objednávky. Proto je idální využít QR kódu, kde jsou všechny údaje již správně předvyplněny.
Kolik budu platit poštovné?
Při objednávce nad 3.000,- korun je poštovné zdarma. Jinak záleží na tom, jakého dopravce využijete. Nejlevněší je nechat si poslat objednávku na výdejní místo služby Zásilkovna a zároveň zaplatit objednávku převodem na náš bankovní účet. Konkrétní ceny poštovného naleznete zde.
Výrobek má několik variant, co mám udělat, když chci jednu konkrétní variantu zobrazeného produktu, např nějakou konkrétní barvu výrobku z obrázku?
Je to jednoduché, v detailu produktu, hned pod tlačítkem "KOUPIT" je políčko, kde můžete vepsat "Vaši poznámku k objednávce" Tam napište např. požadovanou barvu, nebo číslo obrázku, na kterém je požadovaný produkt. My se budeme snažit, konkrétní požadavek kladně vyřešit. Pokud to nebude možné, budeme Vás kontaktovat telefonicky, nebo mejlem.
Potřebuji objednávku zaslat později, například až příští týden.
Stačí napsat na konci objednávky, v kroku 2 košíku, do pole "Poznámka", váš konkrétní požadavek, např. zašlete po 15.7....