Dřevěná abstraktní hra, ve které může zabloudit úplně každý! Úkolem hráčů je dostat se jako první na druhou stranu hrací desky. Pohyb figurky můžete zpomalit stavěním zdí. Tím pomalu ale jistě vzniká labyrint. Kdo se z něj dostane jako první, vyhrává. Obsahuje CZ pravidla.czytaj więcej
Hlavní špión řekne: „Hmyz: 3.” Najdete tři správné obrázky, které vám pomohou k vítězství? Co znamenají ty divné symboly na mapě? Označují lokace, kde se špióni mají setkat s tajnými agenty? Jen hlavní špióni vědí, jaký agent se nachází ve které lokaci. Jejich operativní týmy se tajná místa setkání dozvědí pouze prostřednictvím zakódovaných zpráv. Operativci proto musejí být chytří – chyba v dekódování může vést k nepříjemnému setkání s nepřátelským agentem. Nebo dokonce s nájemným vrahem! Oba týmy se snaží jako první kontaktovat všechny své agenty, ale zvítězit může pouze jeden!