Vzdělávací hra ze série Sova Moudrá hlava pro 2-4 hráče. Slovní expres je napínavá slovní hra, ve které musí hráči zapojit všímavost, postřeh a slovní zásobu. Jenom ten, kdo nejrychleji sestaví slovo z písmen na kartách, a jako první bouchne do zvonku, získá odměnu. Hra udržuje vysoké herní napětí, ale je také výborným tréninkem postřehu, vnímání, kreativity myšlení a hlavně správného pravopisu.Více
Destičky a barvičky jsou pro děti od 12. měsíců. Pomocí 16 obrázků se hmatem seznamují s obrysy kartiček, vnímají barvy a poprvé se seznamují se zvířátky v lehce rozpoznatelné podobě. Rozvíjí tak hmatové a zrakové vnímání.
České koruny s mincemi - peníze do hry bankovky s mincemi. V balení naleznete 6 druhů velkých a sytě barevných českých bankovek a k tomu ještě mince 10, 20 a 50 Kč. Vhodné k různým dětským hrám a jako naučná pomůcka. Poslouží nejen jako doplněk k různým hrám na nákupy, ale také k seznámení malých dětí s hodnotou peněz nebo pro školní výuku. Balení obsahuje: 102 ks bankovek (6 druhů: 100, 200, 500, 1000, 2000, 5000) v hodnotě 149 150,-Kč a mince 10, 20 a 50 Kč.
Neskutečně živá zábava s jednoduchými pravidly, kterou musíš zažít na vlastní kůži. Rodinná zábava v emotivní hře pro 2-8 hráčů od 8 let do 99 let. Odpovídej rychle a zbav se brambory dřív než dojde čas!
Jednoduché kouzlo, které baví malé i velké! Na stole leží 10 roztomilých dřevěných hraček – od zajíčka po piánko. Jeden hráč zakryje všechny šátkem, tajně jednu hračku schová a zaříká: „ČÁRY-MÁRY-FUČ!“ – ostatní hráči musí co nejrychleji zjistit, která hračka zmizela, a položit ruku na odpovídající žetonek. Kdo je nejrychlejší a správně tipuje, získává hvězdičky a míří k vítězství!
Páté rozšíření hry Carcassonne. Přináší kromě nových kartiček krajiny a kartiček opatství i figurky starosty, stodoly a povozu pro každého hráče. Starostové jsou umísťováni do měst a jejich sílu určuje počet erbů v daném městě. Stodoly umožňují obodovat louku již v průběhu hry, ne jen na jejím konci. Povozy lze umísťovat na cesty, do měst či klášterů a po jejich uzavření se mohou přesunout na přilehlou neuzavřenou cestu, město či klášter.