Napínavá karetní hra. V přístavu Port Royal je pořádně živo a vy doufáte, že se vám podaří obchod vašeho života. Neriskujte však příliš, nikdy nevíte, kde narazíte na piráty! Vydělané peníze musíte chytře investovat, abyste si zajistili přízeň guvernéra a admirálů a najali do svých služeb další užitečné pomocníky. Jen tak bude váš vliv vzrůstat a vy si budete moci dovolit podniknout dobrodružné expedice. Více
Carcassonne Safari je hra z rodiny Carcassonne, kterou lze hrát zcela samostatně. Vydejte se do africké savany a vyhledejte ta nejlepší místa s výhledem na divoká zvířata. Zvláště u napajedel se to jimi jen hemží.
Krycí jména Duet jsou variací úspěšné párty hry Krycí jména. Duet je primárně určen dvěma hráčům. Základní mechanismus se nemění. Novinkou je to, že hráči tentokrát spolupracují a agenty se snaží zkontaktovat společnými silami.
Další pokračování úspěšné série. Tentokrát jsou historky založeny na zločinech, které se skutečně udály. Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
Kdy už tam budeme? Nemáte moc rádi dlouhé cesty autem? Namačkaní mezi sourozenci a taškami, dlouhé hodiny v dopravní zácpě a už asi stokrát jste hráli slovní kopanou? Na další cesty se však můžete těšit! Tato krabička ukrývá 50 her, hádanek a nápadů, díky kterým se všechny budoucí cesty změní v hezký v zážitek! Milé maminky a milí tatínkové, neobávejte se, že se cestou budete nudit: Některé hry si přece můžete zahrát s dětmi!
50 černých historek, 31 zločinů, 49 mrtvol, 11 vražd, 12 sebevražd a jedno otrávené jídlo. Jak se to vše mohlo stát? Černé historky jsou zapeklité, morbidní a mysteriózní záhady pro teenagery a dospělé s jakýmkoliv vztahem k hrám. Hráči se snaží zrekonstruovat celou historku pomocí otázek, na které jim moderátor odpovídá pouze ano nebo ne. Strašidelná hra na jakoukoliv párty, k vodě nebo třeba na cestu autem.
V prázdninových příbězích se všechno točí kolem nejkrásnějších dní v roce. Odporné nehody po cestě na dovolenou, fatální nedorozumění s domorodci, smrtící suvenýry a v neposlední řadě také tragické výbuchy emocí způsobené příliš dlouhým volnem tráveným společně.
Carcassonne Cirkus je zatím poslední rozšíření ságy Carcassonne, které vychází již pouze v nové grafické podobě. Cirkus postupně putuje krajinou a vystupuje v něm řada různých zvířat. Body přinášejí nejen kartičky krajiny v okolí šapitó, ale i pyramidy cvičících artistů. Každý hráč má také k dispozici speciální figurku ředitele cirkusu.
Krycí jména jsou výborná deduktivní párty hra, v níž se snažíte za pomoci hlavního špióna kontaktovat všechny své agenty. Občas se vám to nepodaří a oslovíte náhodné kolemjdoucí či agenty protistrany, avšak pozor na kontakt s nájemných vrahem.
Spousta zajímavých dobrodružství, hrdinských výprav a rytířské cti Především ale nervy drásající čarodějnické procesy, záludné mučicí nástroje, krutí šlechtici a velmi špatná hygiena - to byla temná doba středověku, do které vás přenesou tyto černé historky. Částečně se opírají o skutečné historické události, částečně vychází ze středověké každodennosti a všechny jsou tak spletité jako hledání Svatého grálu.
Šesté rozšíření hry Carcassonne. Jedná se o sbírku řady minirozšíření vydaných v průběhu postupného rozvoje hry Carcassonne. Obsahuje minirozšíření: Král a loupeživý rytíř, Řeka II, Hrabě z Carcassonne a úplně nové minirozšíření Kacíři a kultovní místa. Jednotlivá rozšíření se dají do hry přidat dohromady, nebo každé zvlášť.
V pořadí již 3. rozšíření k oblíbené hře Carcassonne. Tentokrát nám přináší s sebou draka, který může létat nad loukami, cestami, městy a kláštery. Jeho pouhá přítomnost budí hrůzu sedláků, rytířů, lupičů i mnichů, kteří se pak bezhlavě utíkají schovat k ostatním družiníkům svého pána. Dalším nebezpečenstvím je princezna. Je tak krásná, že kdejaký rytíř ztratí srdce a místo plnění svých povinností ve městě s ní raději uteče. Uvnitř najdete figurku draka a figurku víly, která dokáže ochránit před drakem a nové karty tunel, klášter ve městě a další.
Toto druhé rozšíření hry Na křídlech je zaměřeno na úžasné a pestré ptactvo Oceánie. Nové karty přinášejí jednak posílení interakce mezi hráči, a jednak i nový druh efektů s časováním „NA KONCI HRY“. Můžete je prostě zamíchat mezi karty ze základní hry, ať už samotné, nebo doplněné kartami z jiných rozšíření. V tomto rozšíření rovněž dostáváte nové voliéry s jinak vyváženými akcemi jednotlivých biotopů a také nektar – nový „žolíkový“ druh potravy. Najdete zde také nové karty osobních úkolů a destičky veřejných úkolů, vejce nové barvy i nový bodovací zápisník. Toto rozšíření zkrátka obrátí vaše voliéry vzhůru nohama!
V době kamenné se život lidí velmi lišil od toho dnešního. Lidé museli pilně pracovat, aby si postavili skromné chýše. Jídlo si lovili, nebo sbírali bobule a houby. Své skromné životy žili obklopeni přírodou. Když slunce zapadlo, kvůli světlu a teplu se shromažďovali okolo ohně. Poznejte jejich svět společně s Jonem a Jadou, dvěma dětmi z doby kamenné. Nechte svoji představivost, aby vás vzala zpět do doby kamenné. Sbírejte bobule, vydejte se na ryby a postavte svoji vlastní vesnici.
Páté rozšíření hry Carcassonne. Přináší kromě nových kartiček krajiny a kartiček opatství i figurky starosty, stodoly a povozu pro každého hráče. Starostové jsou umísťováni do měst a jejich sílu určuje počet erbů v daném městě. Stodoly umožňují obodovat louku již v průběhu hry, ne jen na jejím konci. Povozy lze umísťovat na cesty, do měst či klášterů a po jejich uzavření se mohou přesunout na přilehlou neuzavřenou cestu, město či klášter.
Drazí studenti, vítejte u závěrečné zkoušky z krystalizace! Pochytejte rarášky, zachyťte jejich energii do magických krystalů a otevřete portály. Využívejte jejich schopnosti, kombinujte je a vstupte do kouzelné přepravní sítě Via Magica. Nezapomeňte ovšem na záložní plán pro případ, že se vám nepodaří chytit kýženého raráška. A hlavně neztrácejte čas, zkouška totiž skončí ve chvíli, kdy první student otevře sedmý portál!