Různobarevné dřevěné kroužky se navlékají na tyčku od nějvětšího k nejmenšímu. Tuto skládací pyramida můžeš pak roztočit jako káču. Úkolem hračky je rozvíjet dětskou motoriku. | Věk: 2+ | Rozměr: 13 x 13 x 17cmVíce
Víceúčelová hračka. Kromě klasické tahačky je zde úkolem dítěte rozpoznat a vložit tvar správnými otvory dovnitř. Žádný tvar neprostrčíte otvorem, který mu nepřísluší. Další aktivitou je umístit destičky s otvory podle tvaru, barvy a počtu kolík.ů na správné místo| Věk: 2+| Rozměr: 21,5 x 16 x 12 cm| Sada obsahuje 12 ks kostek různých tvarů.| Věk: 2+
Klasické zámkové puzzle umístěné ve dřevěném rámu. Puzzle je navrženo tak, aby se snadno skládalo i malým dětem. Nenaleznete zde např.stejné dílky s plochou trávy či nebe, které jsou pro malé děti špatně identifikovatelné. Na každém dílku je zobrazena část celku nebo alespoň lísteček či šneček tak, aby se dítě snadno orientovalo.
Masivní puzzle pro nejmenší děti je složeno z pěti velkých kousků, které se dají snadno uchopit. Na základně hrací desky vytištěna černobílá kresba, která usnadní orientaci a správné poskládání obrázku. Design pochází z dílny českého výtvarníka.| Rozměr: 15 x15 x 1,5 cm | Věk: 1+
Úkolem dítěte je postavit věž z válečků a kroužků tak, jak ji vidí na obrázku. Pak může hra začít. Každý z hráčů postupně vytahuje válečky z věže tak, aby věž stále držela pohromadě. Komu věž první spadne, prohrává. Hra je určena pro 2 hráče, z nichž může být jeden rodič a druhý dítě.| Věk:3+ | Rozměr balení: 18x11,3x5,3 cm
Úkolem dítěte je sestavit postavičku rozdělenou na 3 díly tak, aby odpovídala skutečnosti nebo ji sestavit prostě tak, aby ho to bavilo. Dítě se zde učí poznávat a vnímat rozdílné kulturní tradice každého národa a objevuje tradiční stejnokroje jednotlivých povolání. Design pochází z dílny českého výtvarníka. | Rozměr krabičky: 16 x 16 x 3,5 cm | Věk: 2+
Věk: 3+ | Rozměr: 93006 | | Obrázková skládanka pomáhá dětem rozpoznávat a uvědomovat si předměty, které mohou vidět kolem sebe. Hra procvičuje jejich bystrost a schopnost soustředit se. Na začátek řádku patří vždy jeden hromadný obrázek. Dítě má za úkol přiřazovat do řádku jednotlivé samostatné obrázky, které tam dle obsahu náleží.